söndag 3 februari 2013

Info från Emma

Hej!

Den här veckan kommer vi inte att ha någon skrivläxa eftersom det är lov nästa vecka och jag inte kan följa upp läxan under måndagen. Under veckan ska man bli klar med sitt arbete om den konstnär man har valt att fördjupa sig i, det kan vara så att man behöver jobba lite hemma med den uppgiften om man inte hinner med det i skolan.



Här kommer lite information från Emma angående slöjden:


ÅTERVINNINGSTEMA I SLÖJDEN

Efter sportlovet kommer eleverna i slöjden, att få skapa nya saker av andra saker som tappat sin funktion och inte används längre. Därför är vi/jag jättetacksam om ni vill kolla vad ni har hemma att bistå med. Det kan vara allt från trasig elektronik, jeans, stickade tröjor, köksredskap, skärp, lampa, glasögon, smycken och allt annat som har tappat sin funktion och inte används. Eleverna får gärna ta med sig sakerna till skolan så tar jag hand om det när jag är där på torsdagar. Om det är tunga eller många saker kan ni maila mig på emmzet0911@edu.partille.se så löser jag det.

Ha det gott! Med vänlig hälsning Emma Zetterman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar